ls...

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Thu Apr 24 01:14:01 EEST 1997

On Wed, 23 Apr 1997, Giannis Tsakiris wrote:

> Sygkekrimena otan grafw ls -sF1 mou bgazei mia stili me ta arxeia
> kai to mege8os tou se blocks. To problima mou einai oti se merika
> systimata to mege8os dinete se blocks twn 1024 byte (p.x. Linux)
> enw se alla dinete se blocks twn 512 byte (IRIX). 8a i8ela na rwtisw
> an kserei kapoios apo sas kapoia parametro pou na leei stin ls kai
> kala na dinei to apotelesma se blocks twn 1024.

  Sta perissotera unices, ta filesystem blocks einai 512 bytes. To POSIX
orizei ki afto oti to standard megethos enos block einai 512 bytes. Sto
Linux exoume 1024 byte blocks gia kapoio logo. H ls(1) sou deixnei blocks
tou 1k. An theleis na thn kaneis na deixnei 512-byte blocks, prepei na
kaneis define thn metablhth POSIXLY_CORRECT:

bash$ export POSIXLY_CORRECT=yes
bash$ ls -las file
1454 -rwxr-xr-x   1 alexios  users      743422 Apr  7 13:42 file

bash$ unset POSIXLY_CORRECT
bash$ ls -las file
 727 -rwxr-xr-x   1 alexios  users      743422 Apr  7 13:42 file

  Dystyxws to antitheto (dhl. apo 512-byte blocks na deixnei 1k blocks) den
ginetai apo thn ls(1), mia kai den einai standard...

Alexios Chouchoulas          '88    ,88'   ,88'     alexios at vennea.demon.co.uk
The Unpronouncable One      ,o88oooo88ooooo88oo,              axc at dcs.ed.ac.uk

sto "majordomo at argeas.argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help