Uploads for argeas ftp (was : Re: HowTo redirect a linux port)

I.Ioannou roryt at hol.gr
Wed Apr 23 01:02:59 EEST 1997

On Mon, 21 Apr 1997 12:23:26 +0300, Internet GateWay
<admin at florina.compulink.gr> wrote:

>>Sotiris Tsimbonis wrote:
>> esteila sto incoming toy argea to redir.bin.gz to opoio einai to elf
>> binary..
>>

>Dystixws to balate sto incoming alla den dwsate permissions gia na to
>parw, an 8elete koitaxte to 8ema ligo

Tsk, tsk, tsk. O argeas prosferetai gia free uploading gia to Linux,
alla :

1) Na exete erthei prota se sinenoisi h me emena (roryt at hol.gr), h me
ton infonick at hol.gr.

2) To programma na einai prototypo, h/kai sxetizomeno me kati to
"elliniko", kai h dinaton polizitoymeno, gia na kratisoume ligo kai to
epipedo toy ftp.

To redir mporei na brethei se opoiodipote cd apo thn sunsite h se
opoiodipote ftp mirror ths sunsite. Den yparxei logos na einai kai
ston argea, kai malista binaries.

Den exei kati to diaforetiko (px xisp), h to sxetizomeno me tin lista
(px minicom binaries me ellinika), h to kainourgio (px teleytaia
ekdosi toy netscape h toy mc). Poio eykola tha to parei kapoios apo
ena kontino toy mirror ths sunsite, para na mpei ston argea !!!

Xoris pareksigisi loipon, ayto DEN tha metaferthei sto
/pub/unix/linux.

- --

I.Ioannou (roryt at hol.gr)