GCC

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Mon Apr 21 15:54:31 EEST 1997

On Mon, 21 Apr 1997, Giannis Tsakiris wrote:

> peira enan gcc se binary morfi apo to sunsite kai ton egkatestisa
> (me tar -xvzf sto / tou linux san root). Ola fanikan na ginontai ok
> omws otan piga na ton dokimasw me ana mikro programmataki mou ebgale
> ta ekseis:
> /tmp/cca00235.i:1: numeric constant with no digits
> /tmp/cca00235.i:1: numeric constant with no digits
> /tmp/cca00235.i:1: invalid #line
> /tmp/cca00235.i:2: parse error at null character
> kai meta kolaei.

  Ti ennoeis kolaei; Termatizei me Segmentation Fault; Den pethainei me ^C;
Xreiazetai na kaneis reboot to Linux;

  Sthn thesh sou tha koitousa prosektika tis odhgies egkatastashs tou GCC
kai tha sigoureva oti exw ola ta support files pou xreiazontai (include
files, libraries, klp). Ap'oti fainetai, to problhma exei kati na kanei me
include files kai/h me ton preprocessor.

  Ti programmataki xrhsimopoihses;

Alexios Chouchoulas          '88    ,88'   ,88'     alexios at vennea.demon.co.uk
The Unpronouncable One      ,o88oooo88ooooo88oo,              axc at dcs.ed.ac.uk