rescue sunexeia...

Lambros P. Rorris rorris at civil.auth.gr
Sun Apr 20 16:12:54 EEST 1997

Haris Kosmidis wrote:

> Basika 3anaetr3a (2h fora) to e2fsck.
> Den egbale kanena la8os. To ekana kai me -v kai leei
> clean. Ekana reboot kai apo lilo kai apo boot disk pou eixa
> kanei bgazei: (afou bootarei ton kernel)
> Mounted root partition /dev/hdc3 (read-only) kai kollaei..
>
> Tipote parapano..
>
> Harris

Auto loipon to eixa pa6ei ki egw kapote. Akrivws to idio pragma. Kanena
provlima to e2fsck ki omws kollouse akrivws sto idio simeio.
Afou paideutika mia mera kai den evgala akri, to 3anaperasa kai isixasa.
Tote 6ymame eixa tin ypopsia oti kati periergo synaivene me to pws itan
dilwmenos o diskos sto bios giati eixe ginei ena mperdema.
Twra pou to skeutomai vevaia o idios diskos meta apo merikous mines ta
ftyse entelws kai antikatasta6ike. Itan enas WD 1GB kai ap' oti ema6a
oli i partida eixe vgei elatwmtiki. Eixe imerominia paragwgis Dec 95.
Pantws pote den katalava ti akrivws synaivike....

Symvainoun kai stis kalyteres oikogeneies.......

Btw, opoios gia kapoion logo anagastei na doulepsei sta NT (opws
sinevike se mena :( twra teleutaia ), exw na proteinw ta gnu tools gia
NT :)

Einai paixnidaki na perastoun, kai exei kaneis bash, gcc, ki ola ta
kaloudia tou unix. Mexri kai mount kaneis ta drive! Poly kali fasi. An
den kanw la6os douleuoun kai sta 95. Ta katevasa apo to
ftp://www.ntua.gr/pub/pc/gnu-win32/latest/
kai egine i katastasi kapws ypoferti... An vrw kai tipota X.....
xexexe... pws to legane palia? aaa... Polemas to systima apo mesa...

Lambros P. Rorris
Civil Engineer, Ph.D. Cdt.
e-mail:		rorris at civil.auth.gr
home page:	http://archimedes.civil.auth.gr/lambros