Rescue disk

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Sat Apr 19 04:15:59 EEST 1997

On Fri, 18 Apr 1997, Haris Kosmidis wrote:

> To etre3a e2fsck /dev/hdc3. Mou ebgale kapoia munhmata opos set dtime
> [Y/N] ktl. Den katalaba ti einai...Patousa panta yes.

  Dokimase na kaneis e2fsck -v /dev/hdc3. To -v anabei to verbose mode,
opote tha pareis pio polles plhrofories. Des an mporeis na krathseis
transcript ths olhs katastashs (an trexeis bash kai exeis proc sto rescue
disk, dokimase kati san:

# e2fsck -v /dev/hdc3 >2/proc/self/fd/1 |tee transcript.file

  Afto tha kanei pipe to stdout kai stderr sto tee(1) to opoio tha krathsei
antigrafo sto arxeio transcript.file kai tha sou deiksei ta panta sthn
othonh. An den se boithisei to verbose mode, steile edw to transcript.file.

> Nia, kano to sosto...Sthn arxh mono ekana ena fdisk /dev/hdc1 (swap
> partition) kai eida kati pramata...! ta pai3a..Tora do3a to 8eo katalaba
> ti malakies ekna :))

  :-)  Prosexe me afta ta pragmata... Ektos apo to oti se tromazoun fobera
(ante twra na deis to partition table sou na exei tinaxtei ston aera), an
kaneis to lathos na SWSEIS to partition table thn exeis pathsei asxhma. Ok,
se swap partition den einai sobaro to kako, alla se e2fs einai mallon
asxhmo na katastrepseis to prwto block. ;-)

Alexios Chouchoulas          '88    ,88'   ,88'     alexios at vennea.demon.co.uk
The Unpronouncable One      ,o88oooo88ooooo88oo,              axc at dcs.ed.ac.uk