Kernel 2.1.29

Fotis Andritsopoulos fandrit at ariadne-t.gr
Fri Apr 18 16:59:23 EEST 1997

On Fri, 18 Apr 1997, Vasilis Diamantopoulos wrote:

> Kalhmera ksana ,
>
>   Tha ithela thn boitheia sas gia allh mia fora . (Nai eimai
> kai pali sthn sxolh moy 8-).
>
> Isos kapoios na thymatai gia to problhma moy me thn Ethernet
> PCI poy exo sto spiti .  Foraei to Winbond Chip kai dystyxvs
> oi kernels pio prin apo thn v2.1 den thn anagnvrizoun me ti-
> pota . Dhladh thn  blepoyn alla san NE1000 . H lysh meta apo
> arketo  psaksimo  irthe  kai htan  na egkatasthso teleytaiao
> kernel . To problhma moy einai oti  katebasa ton  kernel kai
> eimai  sigouros  oti  exv  kanei  sosto make  (mia kai ekana
> prosfata make ton 2.0.27 kai ton 2.0.0.) .
>
> Otan leo ekana sosto make ennov oti eimai sxedon bebaios oti
> orizv svsta tis parametrous tou make gia to mhxanhma moy .
>
> To problima poy antimetvpizv einai oti katarxhn diamartyretai
> se kapoio  shmeio to make dep . Phra  loipon tis binutils 2.7
> kai afou tis egkatesthsa to make dep ginotan teleia alla  gia
> kakh moy tyxh to make zImage den  ithele na  oloklhrothei  me
> aitiologia oti to objdump -k den anagnvrize thn parametro -k.
> Kapou ekei meta apo kapmoses alxhmeies kai xrhsimopoiontas to
> objdump poy erxetai mazi me ton kernel 2.0.0 egine  epitelous
> to make .
>
> Otan loipon exo etoimo kai to zImage kai bootaro (me loadlin)
> to mixanima mou anaferei to ekshs palabo :
> "Less than 4MB . --- System Halted"
>
> Exo ena P133 Intel me 64MB Ram . Synepos atopo auto . Dokimasa
> na oriso apo to loadlin to megethos ths mnhmhs alla me agnohse
> teleios kai synexise na moy dinei ta idia apotelesmata .
>
> Synepos zhtv apegnvsmena boitheia an kapoios exei na moy dosei
> kapoies symboules gia ta ekshs :
>
> 1. Pos tha kano thn PCI Ethernet me to Winbond na thn dei me
> ton yparxon kernel ? (h ennalaktika)
Den nomizw pws yparxei kanena problhma me to Winbond Chip...Th blepei san
NE2000 kanonika me to 2.0.29 pou to exw dei...Otan bootareis me bootdisk
net.i den sou thn kanei detect ???
AN oxi o Donald Becker exei grapsei ena programmataki pou legetai ne2k to
opoio kanei detect kai tis pio 'dyskoles' kartes diktyou...Prepei na
yparxei sto ftp://cesdis.gsfc.nasa.gov
Pantws logika prepei na sthn kanei detect me th net.i

	 __   _
 / /__/ / _ \/ // /\ \/ /  . . .  t h e   c h o i c e   o f   a

> 2. Exei kapoios na mou proteinei
kapoion stathero
kernel ths > v2.1.xx poy na mporei na doulepsei sosta kai me sigouria ?