Rescue disk

Nicko J. Demeter nicko at newmedia.net
Thu Apr 17 18:29:22 EEST 1997

>Telos panton. Mporesa kai to ekana. mpika me thn recue disk (apla anti gia
>root disk me to color.gz bazeis thn allh me to rescue). Etre3a e2fsck
>/dev/hdc3 kai ekane upoti8etai fix ta problhmata pou eixe o HD.
>Telika den ekane tipote :( Ego pali den mporo na mpo sto linux. Kollaei
>otan paei na kanei mount to linux / partition. Kamia allh protash?
>
>Harris
>
>PS: ena aplo cp ekana re paidia !!!!!

A re Harry,

den se paei to mhxanima sou mou fenete. :)

Teslos pantwn. Apo thn empeiria mou, mporei na xreiasteis na 3ana kaneis ta
parapanw 2 me 3 fores, prin na mporeseis na doulepseis kanonika. Twra, auto
me prohpo0esh oti to e2fsck den sou edwse kanena la0os message otan to
etrexes. Oso gia to root partition, yparxoune kai ekei lyseis ama einai
teleios broken. Alla mhn apelpizese akoma.

                              Nicko J. Demeter
The Sacramento Bee                         Point, Click, Enjoy
Content Developer                              HTML Analyst
Email: nicko at sacbee.com              URL: http://www.sacbee.com