Merikes apories.

gdk at alphanet.gr gdk at alphanet.gr
Thu Apr 17 17:22:47 EEST 1997

On Thu, 17 Apr 1997, Nikos Vasaitis wrote:

>   Otan se mia consola patao Ctrl-S, pagonei entelos. Mipos kserei kaneis kai
> pos "ksepagonei"?

Me ctrl+q 3eparwgei....Mh me rwthseis giati,den exw idea,3erw mono pws sumbainei :-)

>   Allo: sta X, an patiso Ctrl-Alt-F? gia na pao se alli consola, otan gyrizo
> den epistrefei se graphics mode, opote anagkazomai na skotoso ton X-Server.
> Pos mporo na ksanaguriso sta X?

Gia na pas pisw sta X patas ALT kai to Function key amesws meta to teleutaio
sou virtual terminal.

>   Episis, exo valei sto disko kato apo to /usr/src ena allo kernel (tis seiras
> 2.1.x). Ti prepei na kano tora gia na mporo na ton kano compile kai na ton
> xrisimopoihso?

Ypo8etw pws sto /usr/src exeis ena dir me ton palio kernel,p.x. ton 2.0.0 pou
legetai linux-2.0.0 kai ena soft link pou legetai linux kai deixnei sto
linux-2.0.0.
Egw kanw ta e3hs:

rm -f linux
tar xvfz linux-2.1.x.tar.gz (auto bgazei ena dir pou legetai linux kai
			     exei mesa ta kainouria sources)
mv linux linux-2.1.x
ln -s linux-2.1.x linux
cd linux
make config (n' make menuconfig)
make dep
make clean
make zImage (twra 8a kanei compile ton kernel ton kainourio)
cd arch/i386/boot
cp /vmlinuz /vmlinuz.old
cp zImage /vmlinuz
cd /
lilo -v

Twra rebootareis kai eisai etoimos...elpizw :-)

 George Daflidis-Kotsis.

 | Faculty of Geology			|  gdk at alpha.alphanet.gr         |
 | School of Applied Sciences		|  gdk at thales.math.auth.gr	 |
 | Aristotle University of Thessaloniki	|  gdk at ourania.autom.teithe.gr 	 |