Majordomo 8a pe8aneis....

I.Ioannou roryt at hol.gr
Tue Apr 15 04:06:00 EEST 1997

On Fri, 11 Apr 1997 09:37:53 +0200 (GMT+0200), gdk at alphanet.gr wrote:

>On Fri, 11 Apr 1997, I.Ioannou wrote:
>
>> >        # sender is used as the value of the reply-to header. This is the
>> >        # value of the reply-to header for digest lists.
>					  ^^^^^^^^^^^^^^^^
>
>Nomizw pws edw einai olo to mustiko,h ircnet lista den einai digest :-/
>Kai upo8etw pws an den einai digest den dexetai reply_to field. :-/
>Alla den eimai sigouros,kamia idea epi tou 8ematos? :-/

Then nomizo, otan protoksekinisa na asxoloume me majordomo, eixa
dokimasei olous toys pithanous typous listas, digest kai mi. Oles
dexontan reply-to. To mono pou eixa paratirisei einai oti then pernei
$LISt me tipota edo : mono "karfoti" dieythinsi.

>> >subject_prefix      = [$LIST-list]
>
>> Edo ti akribos sou kanei ? giati kai se mena kana dio then peksan ta
>> $LIST klp. Alla oxi pantoy. As poume sto footer ta xrisimopoio, alla
>> sto reply me grapsane.
>
>Edw kanonika,dipla sto Subject: eprepe na bgazei PANTA [ircnet-list] mpla mpla.
>Kai an to mail htan reply se kapoion allon na bgazei [ircnet-list] Re: mpla
>mpla.Alla dustuxws den bgazei mia....

Kai omos, ego ta exo dokimasei ta prefix me epitixeia : stin arxh h
linux-greek-users (an deis kai to digest v1.001) eixe ena "under
construction" prefix, pera apo to gnosto suffix. Epimeno : to mono
sxetiko problima mou exei dimiourgithei epidei then dexetai kenes
grammes endiamesa. Gia sbistes kai ksanadokimase.

- --

I.Ioannou (roryt at hol.gr)