ZIP 100 (internal)

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Sat Apr 12 03:58:02 EEST 1997

On Fri, 11 Apr 1997, Rizos Ioannis wrote:

> Trexo to Slackware Linux 2.0.0 Skeftomai na agoraso ena ZIP-100 backup
> unit. Den exo SCSI bus , alla o promhtheuths mou mou proteinei na
> agoroaso ena internal ZIP-100 me endomatomeno (leei) SCSI controler.
>  Tha hthela na ksero an exei kaneis sxetikh empeiria. Prokeitai
> na doulepsei auth h lysh ?

  Kserw oti to parallhlo ZIP paizei mia xara kai afto einai apla mia SCSI
syskevh pou milaei mesw ths parallhlhs portas.

  An to mhxanaki paei me diko tou SCSI controller, omws, ta pragmata
periplekontai ligo. Diabase to documentation tou SCSI driver tou kernel sou
kai sigourepsou (rwtontas ton antiproswpo sou) oti h karta tha exei chipset
pou yposthrizetai apo to Linux. Alliws tha anagkasteis na ksodefteis ekstra
gia enan SCSI controller.

Alexios Chouchoulas          '88    ,88'   ,88'     alexios at vennea.demon.co.uk
The Unpronouncable One      ,o88oooo88ooooo88oo,              axc at dcs.ed.ac.uk