ZIP 100 (internal)

pan at hol.gr pan at hol.gr
Fri Apr 11 19:46:50 EEST 1997

> Trexo to Slackware Linux 2.0.0 Skeftomai na agoraso ena ZIP-100

	Aposo toulaxiston gnwrizw ( kai den prepei na kanw lathos ), sto
S.L.2.0.0 den yparxei yposthriksh gia to Iomega ZIP drive. Anaferetai
omws support tou systhmatos sto configuration procedure ( make config
h make menuconfig ) tou kernel 2.1.26 ( isws kai ligo palaioterous ),
kai malista oxi ths eswterikhs, alla ths ekswterikhs ekdoshs, pou
sundeetai ston upologisth mesw ths parallhlhs thuras tou ektypwth.
Synepws to pithanotero einai oti tha prepei na kaneis anabathmish
sthn neoterh ekdosh.

>  Tha hthela na ksero an exei kaneis sxetikh empeiria. Prokeitai na
> doulepsei auth h lysh ? Eyxaristo I. Rizos

	Proswpika exw panta fortwmeno se Iomega ZIP cartridges to bringup-CD
ths ekdoshs tou Linux pou xrhsimopoiw ( toulaxiston ta shmantikotera
tmhmata tou / disks-sets, root-disks, boot-disks, documentation etc.
) gia na mporw na to fortwnw eukola se ena forhto upologisth pou
xrhsimopoiw sthn douleia mou ( kai pou dustuxws den exei CD-ROM drive
). To xrhsimopoiw ws ekshs : exw ( h dhmiourgw, an den uparxei,
diagrafontas kapoio Linux partition, afou, fusika prohgoumenws to
kanw backup ) ena MSDOS partition ston sklhro mou disko ( peripou 100
Mb ). Otan xreiazetai na fortwsw kapoio kommati tou Linux, kanw boot
se MSDOS, antigrafw ta sxetika disks-sets apo to Iomega ZIP
cartridge, katopin bootarw se Linux kai trexw setup h pkgtool,
legontas na kanei install apo to MS-DOS partition ( kai oxi apo to
CD-ROM drive h apo diskettes ). Dustuxws den exw brei akoma ton xrono
na dokimasw to kernel support ths ekdoshs 2.1.26. Epishs kapou sta
HOWTO documents anaferetai oti to Iomega ZIP drive mporei na
xrhsimopoihthei mesa apo to dosemu ( MS-DOS emulator ). Proswpika
omws den to exw pote dokimasei.
| Tsapralis Platon Panos,.............................. |
| ( pan at eagle.patra.hol.gr, pan at quest.gr, pan at hol.gr ), |
| Tel. (094)576813, (01)6858298,....................... |