printer

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Fri Apr 11 11:54:36 EEST 1997

Kwstas Zagoris wrote:

> exo ena ektupoth CANNON mipos kaneis gerei
> ti na kano oste na mporo na ton xrisimopoiiso kato apo Linux?

  Ti ektypwth, PostScript, bubble-jet, ti; Ean einai to deutero,
 diabase apo to manual ti glwssa ektypwshs katalabainei, ean dhladh,
 gia paradeigma, yposthrizei PCL. Eean nai, tote me to ghostscript
 san filtro mporeis na ton metatrepseis se PostScript printer.

  Dhmhtrhs

- --
|  Dimitrios P. Bouras                        Tel.: +30 1 894-1320     |
|  41 Pandora Str.                                        968-0554     |
|  166 74 Athens                            E-mail: dbouras at hol.gr     |
|  GREECE                                           dimitri at ee.ubc.ca  |