greek

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Thu Apr 10 23:19:15 EEST 1997

Christofer Karatzinis wrote:

> Hi,
>
>    mia pou asxoloumaste me Ellinika, as kanw mia asxeti erwtisi. Exoume
> enan printer pou einai syndedemenos se ena Linux (ara sxetiki i erwtisi me
> tin lista). O printer autos einai postscript. Egw trexw to netscape mou
> alla den mporw na typwsw apo ekei mesa Ellinika keimena. Exw akousei oti
> yparxoun kati postscript fonts (isws kapoio filtro) pou sou metatrepei ta
> ellinika, se ellinika-postscript ta opoia einai kai ektypwsima. Exei
> kaneis kamia idea?

  Wwwx :)

  Xristofore,

  Auto pou rwtas "ginetai", kai to bazw se eisagwgika, logw tou oti
 meta apo enasxolhsh merikwn wrwn (diaspartes se diasthma mias
 ebdomadas peripou) prin apo 3-4 mhnes, katafera na kanw to Netscape
 v3.01 na typwnei Ellhnika, alla oxi me ola ta special effects (bold
 italic klp) ka0'oti h version auth tou Netscape *den* to yposthrizei
 para monon gia iso8859-1 (dhladh latin-1), opws mporei kaneis na
 diabasei sto Netscape.ad file, sto "Fonts used for printing" section.

  Ellhnika fonts mporeis na typwseis mia xara ston ektypwth sou,
 eidika ean ton odhgeis me to ghostscript (gs), me to opoio mporeis
 na ta blepeis kai sthn o0onh sou (gs h ghostview). Arkei na exeis
 Ellhnika PS fonts (p.x. Ellhnika fonts gia ton ATM ths Adobe), kai
 na alla3eis to Fontmap file tou gs wste na briskei ta katallhla
 font files. Ean to kanei kaneis auto, tote exw grapsei ena mikro
 programmataki se C to opoio xrhsimopoiw san filtro sthn entolh gia
 printing tou Netscape, sto File->Print menu, sto "Print command"
 item. To programma (pou ean yparxei endiaferon mporw na to steilw
 sth lista) legetai nspr (alias Netscape print) kai xrhsimopoieitai
 sthn "Print command" ws 'nspr | lpr'. Etsi, to Netscape perna oti
 0elei na steilei sto lpr mesa apo to nspr. Auto briskei ta onomata
 twn fonts mesa sto PostScript file pou paragei to Netscape, kai ta
 antika0ista me ta onomata twn ellhnikwn fonts.

  Auta :)  Ean meta apo ta parapanw sou exei meinei akomh "ore3h",
 mporw na steilw to nspr.c sth lista gia na to prospa0hseis.

  Dhmhtrhs

 PS. Ooooxi, den 0a dokimasw to Netscape 4.x akomh :)

- --
|  Dimitrios P. Bouras                        Tel.: +30 1 894-1320     |
|  41 Pandora Str.                                        968-0554     |
|  166 74 Athens                            E-mail: dbouras at hol.gr     |
|  GREECE                                           dimitri at ee.ubc.ca  |