Empeiries

Haris Kosmidis hkosmidi at alexandros.csd.auth.gr
Fri Apr 11 01:37:13 EEST 1997

On Wed, 9 Apr 1997 pan at hol.gr wrote:

> 	Agaphte file,
>
> 	kane ena backup tou Unix partition pou theleis na diathrhseis, sto
> MS-DOS partition ( se ena directory, p.x. "backup" ), xrhsimopoiwntas
> tis entoles tou Unix "tar" & "gzip". P.x.
>
> ...$ cd /usr/local <Enter>
> ...$ tar -cvf - * | gzip --stdout --best > /msdir/local.tgz <Enter>
>
> 	opou <msdir> tha einai to path pros to directory "backup" tou MS-DOS
> partition. Afou epanegkatasthseis to Linux, tha kaneis epanafora (
> restore ), p.x.
>
> ...$ cd /usr/local <Enter>
> ...$ gzip --stdout --decompress /msdir/local.tgz | tar -xvf - <Enter>
>
> 	Perissoteres leptomereies mporeis na breis sta man-pages twn entolwn
> tou UNIX "tar" & "gzip".
>
> 	Good luck ! ...

Skopeua na to kano alla den mporo na do to partition. Mpaino me boot/root
disk. Kano mount to /dev/hdc3(linux root partition) sto /mnt kai bgazei
ena munhma la8ous. Par' ola auta sunexizei kai to kanei mount. Apo oti
diabasa se ena mail an tre3eis thn fsck se ena partition prepei to
partition na einai umount. To problhma einai pos to fsck den to exo
pou8ena gia na to tre3o :) Uparxei mono sto partition

Thanks,
Harris