Empeiries

Haris Kosmidis hkosmidi at alexandros.csd.auth.gr
Wed Apr 9 21:26:48 EEST 1997

On Tue, 8 Apr 1997 gdk at alphanet.gr wrote:

> Den 3erw an to problhma htan sthn sunta3h ths entolhs cp alla thn epomeh
> fora kalou kakou xrhsimopoihse thn cp -Ra.Gia leptomereies apeu8unsou sto
> man page tou cp.Epishs exe upopshn sou pws to msdos/vfat filesystem
> sto linux den uposthrizei links.Mono me UMSDOS partition mporeis na
> allazeis permissions gia ka8e arxeio 3exwrista kai na dhmiourgeis links,
> alla proswpika apofeugw san to diaolo to UMSDOS,mia fora to perasa kai otan
> to ebgala ta filenames pou htan se format allo tou 8.3 sto telos eixan
> }{ kaikapois noumera.Isws ekana kati la8os egw alla an den ekana,einai polu
> [...]
Basika auto pou 8elo na kano einai to e3hs:
Exo ena linux partition 600MB. Sto /usr/local exo 86.
8elo na 3anaperaso to linux se 2 partition (/ kai /usr/local). Alla auta
pou exo sto /usr/local na mhn xa8oun. Exo se ena dos partition 120Mb free.
Opote skefthka na antigraco to /usr/local sto dos kai meta format kai
epenagkatastash tou linux kai antigrafei tou /usr/local apo to dos
partition. Fainetai oti den petuxe. An kai exei antigracei ena meros.
Telos panton. To 8ema einia pos to linux katastrafhke :(
Kai to eixa ru8misei toso oraia :(

HArris