Bliss

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Tue Apr 8 19:10:16 EEST 1997

Jiannis Mitsos wrote:

> Telos pantwn h erwthsh exei ws e3hs :
> an exoyme ena "xtyphmeno" disko pws mporoyme na ton "shmadepsoume"
> kai na 3anari3oyme to leitoyrgiko ?? me to badblocks aplws briskei ta
> "xtyphmena" h ta shmadeuei ???

  Giannh,

  Giati na ta briskei kai na mhn ta shmadeuei; Den 0a eixe kai
 nohma na ta briskei, etsi den einai; :)  Ean xrhsimopoieite opws
 ypo0etw ext2 filesystem gia to disko auto, kante download thn
 teleutaia version tou e2fsprogs-1.0?-elfbin.tar.gz apo to tsx-11.
 Kai egkatasthsete thn prin ftia3ete pali to filesystem. Exei kai
 kati options gia recovery ta opoia mporeite na xrhsimopoishsete
 ean yparxei kati pou den exei ginei backup, prin kanete mke2fs
 "ftou ki ap'thn arxh".

  Dhmhtrhs

- --
|  Dimitrios P. Bouras                        Tel.: +30 1 894-1320     |
|  41 Pandora Str.                                        968-0554     |
|  166 74 Athens                            E-mail: dbouras at hol.gr     |
|  GREECE                                           dimitri at ee.ubc.ca  |