Empeiries

Haris Kosmidis hkosmidi at alexandros.csd.auth.gr
Tue Apr 8 21:16:42 EEST 1997

Dustuxos shmera to linux mou ta epai3e :(
3ekinhse apo to na mhn trexei ta X (kati listen socket error ktl)
Meta phga na antigraco to /usr/local (86MB) se ena dos partition me 90MB
free. Ekei htan pou ta epai3e entelos. Ektos oti sta soft links ebgaze
error kai den ta antegrafe (cp -Rf /usr/local /E-DISK/linux) meat apo
arketh ora antigrafhs peta3e ena mhnuma (1 selida kai bale) gia inode
error kai trexa gyreue. To xeirotero einai pos tora oute me root kai boot
disketes den mpainei. Dh;adh den mporo na kano mount -t ext2 /dev/hdc1
/mnt.... Krima. Toulaxiston eixa skopo na to 3anaperaso ...

Enas apogohteumenos :((

# Kosmidhs Harris     #
# hkosmidi at ee.auth.gr #