FYI: Xaw3d

Christofer Karatzinis chka at net-cs.ucd.ie
Mon Apr 7 12:44:12 EEST 1997

>   Den kserw polla gia to Linux-sparc. An exeis tipota endiaferouses
> empeiries, grapse kanena sxetiko mhnyma!

Eimai entelws sigouros oti to linux4sparc einai arketa buggy. Ti arketa,
para poly buggy. Kolaei synexeia, anebazei me to paramikro load toulaxiston
iso me 7... To compile tou kernel kanei gyrw stis 4 wres (an katsei fysika)
an kai exw 16MB memory, grigoro kai poly hard-disc... Einai para para poly
kakoftiagmeni ekdosi. H redhat den syni0izei na ftiaxnei kaka proionta
alla auto einai. Kai to poio pi0ano tin wra pou kaneis compile ton kernel
einai na kolisei to systima :-(

>   To thema me to SunOS einai oti nai men einai ftiagmeno gia ton
> epeksergasth, alla einai emporiko kai kakogrammeno. To linux-sparc einai kai
> afto grammeno gia SPARC (fysika!), alla einai dwrean.

eh...nai, to ASM code einai diaforetiko (to kserete oti o kernel etsi opws
einai sto ftp.funet.fi DEN douleuei gia sparc/alpha?) alla exei
asymbatotites se alla pragmata (epeidi danizete stoixeia pou einai
ftiagmena kai optimised gia i386). Anyway, einai para para para poly buggy
o kernel gia sparc. Den kserw pote 0a ginei sta0eros (as poume opws tou
alpha - exoume ena alpha me linux edw dipla kai to exei kseskisei o typas
pou to douleuei).

> [...]
> epeksergasth". To mono kommati tou Linux pou den einai grammeno eidika gia
> SPARC einai grammeno se C, opote einai grammeno ex'isou gia x86, gia Alpha,
> gia SPARC, gia PA-RISC, gia Spectrum kai gia Amstrad CPC-6128 me CP/M (kala,
> pros to telos yperbalw ligaki). Ta kommatia pou anagkastika den einai se C
> (platform-specific kommatia) einai mesa sto arch/sparc/ kai ekei ta panta
> einai grammena eidika kai mono gia SPARC (kai malista ena pososto einai
> anagkastika se assembly). Poly didaktiko gia ta entosthia twn Sun. :-)

Twra pou to ksanaskeutomai, mporei na min einai problima tou kernel H' tou
linux genikotera alla tou gcc compiler kai twn libraries pou periexei :-)

Christofer