About Greek on minicom

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Wed Apr 2 03:48:25 EEST 1997

On Tue, 1 Apr 1997, George Goundras wrote:

> Exw mia patcharismenh ekdosh toy minicom, h opoia dixnei toys ellhnikoys
> (ELOT 437) xarakthres (oi opoioi diafenontai se diafores ellhnikes BBS).
> To problhma poy exw einai oti otan blepei to gramma delta, kobei kai ayto
> kai to epomeno gramma...

  (1) Exeis to antistoixo paketo gia yposthriksh Ellhnikwn fonts kai
      plhktrologiwn; (Greek 1.2)

  (2) Ti kernel exeis; Oi newteroi kernels exoun "problhma" s'afto to shmeio
      kai DEN ftaiei to Minicom -- tha deis oti to mikro delta kobetai apo
      pantou. Pros to paron den yparxei epishmo patch gia afto. Prepei na
      paikseis me ton kernel sou. An afto einai to problhma, efxaristws na
      boithisw.

Alexios Chouchoulas          '88    ,88'   ,88'     alexios at vennea.demon.co.uk
The Unpronouncable One      ,o88oooo88ooooo88oo,              axc at dcs.ed.ac.uk