FYI: Xaw3d

Christofer Karatzinis chka at net-cs.ucd.ie
Wed Apr 2 13:06:56 EEST 1997

Hi there,

>   To Xaw3d einai ena paketo pou antika0ista to Xaw (libXaw.so.*)
>  tou X11. Prosferei 3D apeikonish twn widgets tou Xaw, xwris na
>  ephreazei thn leitourgia tous. H arxikh idea htan na antikatasthsei
>  to shared object library libXaw.so.* wste ta programmata na mhn
>  xreiazontai re-compilation, alla mono me antikatastash tou library
>  na apoktoun 3D-look. Auto ontws epitygxanetai kai mono liges X11
>  efarmoges exoun problhma; autes stis 99% twn periptwsewn to anaferoun
>  se kapoio "README" file kai exoun odhgies gia to pws egka0istantai
> [...]
blah blah blah... ola kala kai ola wraia. Alla auto to Xaw (libXaw.so.*)
ti einai? Bre paidia, yparxoun kapoioi pou asxolountai me unix edw kai 5
xronia (toulaxiston) alla pote den asxoli0ikan me Xwin. Yparxei kaneis na
riksei kana ma0imataki na katalaboume ti paizei? (opws auto me ta widget).

Christofer

PS: Egw (dystyxws) twra douleuw se ena Sun (oxi linux). Alla apo oti kserw
se epipedo X, ta pragmata einai sxedon idia. Swsta? (min barate an einai
la0os).