About Greek on minicom

I.Ioannou roryt at hol.gr
Wed Apr 2 00:13:18 EEST 1997

On Tue, 1 Apr 1997 19:02:56 +0300 (EET DST), George Goundras
<linux at phoenix.ermis.gr> wrote:

>Geia xara se oloys...
>
>Exw mia patcharismenh ekdosh toy minicom, h opoia dixnei toys ellhnikoys
>(ELOT 437) xarakthres (oi opoioi diafenontai se diafores ellhnikes BBS).
>To problhma poy exw einai oti otan blepei to gramma delta, kobei kai ayto
>kai to epomeno gramma...
>Mhpws kserei kaneis ti mporei na ftaiei?

To problima einai diplo : na "patchareis" ta sources toy minicom gia
na min kobei to 155 (128+27) - nomizo to ansi.c arxeio.
Kai na kaneis patch kai ston kernel
(/usr/src/linux/drivers/char/console.c, opou leei 128+27 na to kaneis
comment, gia na epitrepei o kernel to delta.

Ego me aytes tis dio allages eimoun apsogos.

- --

I.Ioannou (roryt at hol.gr)