nfs problems

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Tue Apr 1 02:29:46 EEST 1997

On Mon, 31 Mar 1997, Christofer Karatzinis wrote:

> # mount host:/remote_dir /local_dir
> mount: wrong fs type or bad superblock on host:/remote_dir
>
> O remote host dinei prosbasi se olous na kanoun mount tin partition.

  Den kserw ti akribws einai (oi eidikoi sto networking einai alloi), alla
sto diko mou systhma den bgazei tipota tetoio otan den exw permissions,
opote den exei sxesh me afto (amesh toulaxiston). Na ti kanei:

# mount some_host:/some_directory /mnt
mount: some_host:/some_directory failed, reason given by server: Permission
denied

Gia tou logou to alithes, an kanw (*XWRIS* -t nfs h alla arguments) kati san

# mount some_other_host:/some_other_directory /mnt
# mount|grep /mnt
some_other_host:/some_other_directory on /mnt type nfs (some_info)

Ara etsi doulevei. Tyxaies idees gia to ti na koitakseis:

(1) Trexoun kai oi duo sxetikoi daimones (rpc.nfsd, rpc.mountd);
(2) Exeis kernel poy yposthrizei NFS; (ena cat /proc/filesystems tha se
    peisei).
(3) Xazo: to host pou dineis yparxei; Yparxei dromos apo to host sou sto
    allo host (an einai diaforetika); Ena route tha se peisei. An ontws
    dokimazeis me diaforetika hosts, dokimase prwta na kaneis export ton
    disko sou sto host sou kai na kaneis mount ena directory apo to mhxanhma
    sou mesw NFS. Teleiws ilithio, alla einai kalo gia na deis ti paei
    straba.

Alexios Chouchoulas          '88    ,88'   ,88'     alexios at vennea.demon.co.uk
The Unpronouncable One      ,o88oooo88ooooo88oo,              axc at dcs.ed.ac.uk