[Lbw2007] Θέμα: Re: Ολα καλά ! όχι από την Oktabit

Καινουργιάκης Γιώργος kaingeo at yahoo.gr
Thu Aug 30 00:44:22 EEST 2007

Ο Σπύρος ήθελε να γίνει μια φάση και για τον λαό που περνάει και
τέτοια. Και εγώ συμφωνώ. Οτι pc να ναι με linux.

Μπορώ να φέρω και εγώ από το σχολείο.
Μπορώ να φέρω και το δικό μου.
όσο για το πιτσικει(πολυτεχνείο ή πανεπιστήμιο; ) έρχομαι να τα φορτώσουμε.

έχει γίνει τοσο φιλελεύθερο το ίδρυμα ;
(όταν ήμουν εγώ έννοιωθα πως έπαιζα σε τσόντα (πολυτεχνείο) !)

Panagiotis Palias <palias at ath.forthnet.gr> έγραψε: Spiros Bolis wrote:
> ti na pw re paidia.. computero-ekdhlwsh xwris PCia.. eleos kai hmarton
> dhladh.
>
> moy thn edwse poly twra ayto,
Τι pc χρειάζεται να δούμε μήπως μπορούμε να δανειστούμε κάποιο από το
ΠιΤσιΚέι;

 Χρησιμοποιείτε Yahoo!
 Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
 http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr