[Lbw2007] CAcert at linux beer hike

George N. Dafermos dafermos at datahost.gr
Fri Aug 17 14:43:05 EEST 2007

Καλο μεσημερι,

Σπυρο, προς το παρον μπορω να δωσω 10 ποντους σε οποιονδηποτε εχει δυο
κρατικα εγγραφα μαζι του με φωτογραφια, κατα προτιμηση διαβατηριο και
διπλωμα οδηγησης ή ταυτοτητα.

Τωρα, για να γινεις assurer χρειαζεσαι 100 ποντους: οποτε εκτος κι αν
μαζευτουν καμποσοι ενδιαφερομενοι, συμπεριλαμβανωμενων και δυο-τριων
assurers, δεν βλεπω πως μπορω εγω να σας κανω assurers. (Αν και
φανταζομαι ομως οτι αναμεσα στο εξοχο πληθος του linux beer hike καποιοι
ακομη assurers  θα βρεθουν). Επισης, εφοσον η διαδικασια βασει της
οποιας καποιος πιστοποιειται βασιζεται σε αυτο που ονομαζουμε "ιστους
εμπιστοσυνης" (webs of trust) - παρά σε δικτυα κτισμενα γυρω απο εναν
κεντρικο κομβο, δηλαδη, γυρω απο τον εκαστοτε super assurer -
καταλαβαινετε οτι η ιδεα της πιστοποιησης μεσω super assurer δεν ειναι
και ιδιατερα προσφιλης. Ωστοσο, μπορεις να επικοινωνησεις με τον Φιλιπ
(Gühring) απο την Αυστρια (αφου απ'οτι καταλαβα γνωριζεστε), και να του
το ζητησεις.

γιωργος