[Lbw2007] Afisaki

Panagiotis Palias palias at ath.forthnet.gr
Wed May 9 20:12:02 EEST 2007

Giannis Tsagatakis wrote:
> Prin vigun oi foitites gia diakopes tha prepei na kolisume kapoia afisakia
> stis sxoles.
>
> Kathisa poli proxeira ke eftiaksa ena proto prosxedio. Ti lete?
>
> Giannis

Καλησπέρα,
αρχικά δε βλέπω καθόλου τις εικόνες όταν ανοίγω το αρχείο στον
konqueror, μόνο κείμενο. Στον firefox δείχνει τον τίτλο και έχει 2
μεγάλα μαύρα τετράγωνα πάνω από το κείμενο. Οπότε ως ολοκληρωμένη αφίσα
δεν μπόρεσα να το δω.
Για το κείμενο έχω να παρατηρήσω ότι δεν υπάρχει λόγος να είναι στα
Αγγλικά (ή καλύτερα αποκλειστικά στα Αγγλικά) από τη στιγμή που
απευθύνεται σε Έλληνες (ως επί το πλείστον) φοιτητές.