[Lbw2007] Θέμα: Re: Organwtika..

Καινουργιάκης Γιώργος kaingeo at yahoo.gr
Fri Jan 26 18:56:30 EET 2007

Λοιπόν δεν μπορούμε να κλείσουμε λεωφορία από τώρα αλλά πήγα σε ταξιδιωτικά γραφεία και οι τιμές κυμαίνονται από 450 με 500 ευρώ ανάλογα την εποχή.

Το καμπινγκ της χερσονήσου έχει και μικρά μπάνγαλοους. Οι χώροι δεν είναι και πολύ μεγάλοι απ ότι είδα. Το κάμπινγκ στον ανισσαρά δεν το έχω εντοπίσει ακόμα.

Ρε παιδιά το GPS τι το θέλουνε είναι όλα δίπλα. και επίσης που θα βρώ Gps για να βγάλω στίγμα και τέτοια ; δεν έχω ιδέα !

Spiros Bolis <sbolis at freemail.gr> έγραψε: moy parapese kai to kinhto soy.. steilto moy se parakalw..

 Χρησιμοποιείτε Yahoo!
 Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
 http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr