Κανένα νέο;

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Fri Nov 1 23:08:28 EET 2002

Θεόφιλος Παπαπαναγιώτου wrote:
> Ορίστε;;;
>
> Για δείτε plz
> http://divx.opensource.gr/openmind/viewforum.php?f=44&sid=

Ναι, το είχα ξεχάσει αυτό.. :-) Πάντως ψάχνοντας δεν βρήκα συγκεκριμένη
ημερομηνία, παρά μόνο αναφορά στον Δεκέμβρη. Να κάνω μια ανακοίνωση στη λίστα
του Hellug για ομιλητές και εγκαταστάτες; Πώς αλλιώς θα μπορούσε να βοηθήσει ο
σύλλογος; Για χορηγούς τώρα, πρέπει να έχω πιο συγκεκριμένες ημερομηνίες.
Έκανα μια γενική αναφορά στην εταιρεία μου και είχα θετική ανταπόκριση στην
ιδέα να έρθει κάποιος τεχνικός για ομιλία. Σκέφτομαι επίσης να έρθω σε επαφή
με την Sun, η οποία πρώτη έδειξε ενδιαφέρον προς εμάς, αλλά πρέπει να έχω κάτι
συγκεκριμένο να τους πώ.

Ακόμα, αν είναι εύκολο, ας στέλνετε τα σημαντικά νέα και σ' αυτήν εδώ την
λίστα. Εμένα τουλάχιστον μου είναι λίγο δύσκολο να παρακολουθώ καθημερινά το
board σας και νομίζω ότι το ίδιο ισχύει και για άλλους.

Πάντως οι μέχρι τώρα ιδέες σας μου ακούγονται πολύ ενδιαφέρουσες.... :-)

Θ.

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========