Ημερομηνίες.

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Sat Oct 19 13:50:18 EEST 2002

Μια και προέκυψε και το InstallFest του ΤΕΙ Πειραιά, νομίζω ότι πρέπει να
ξεκινήσουμε από τις ημερομηνίες. Ξέροντας ημερομηνίες μπορούμε να
ανακοινώσουμε σε πιθανούς ομιλητές και χορηγούς την ύπαρξη των installfests
ώστε να δουν τι θα κάνουνε.

Έμαθα ότι στην πρώτη συνάντηση των μελών του Hellug με τα παιδιά από το ΤΕΙ
Αθήνας συζητήθηκε μια ημερομηνία τον Ιανουάριο πριν τα Φώτα. Η άποψή μου είναι
να μην γίνει σε περίοδο διακοπών. Άλλωστε όσο πιο απομακρυσμένα είναι τα δύο
Installfest μεταξύ τους τόσο καλύτερα. Πάντως οι ημερομηνίες πρέπει να
συγκεκριμενοποιηθούν πριν ξεκινήσουμε οτιδήποτε άλλο. Αυτό πρέπει να γίνει
(πολύ) σύντομα, μια και ο χρόνος τρέχει, χωρίς να αναλωθούμε σε συζητήσεις επι
συζητήσεων. Επίσης νομίζω ότι οι βασικές οργανωτές επί πρακτικών θεμάτων
πρέπει να είναι οι δύο ομάδες από τα ΤΕΙ, μια και εκείνοι θα κανονίσουν τα
ζητήματα χώρου κλπ. Το HEL.L.U.G. μπορεί μετά να φροντίσει για εύρεση
ομιλητών, installers και χορηγών, χωρίς αυτό να σημαίνει βέβαια ότι δεν θα
γίνουν και παράλληλες προσπάθειες από τα ΤΕΙ.

Οπότε:

Stage One: Ημερομηνίες :-)

Και περιμένω και επιπλέον επιμέρους θέματα. Π.χ. είδα στο σχετικό forum των
Open Minded Engineers (μου άρεσε αυτό... :-)) ότι σχεδιάζουν να υπάρχει και
LAN party.

Θ.

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========