InstallFest.

Zaxarioudakis Nikos ee2494 at ee.teiath.gr
Fri Oct 18 20:02:43 EEST 2002

Lipon genei mou ...
Ke ksana pros ti do3a trava !
Erwtisi afou apofasisame gia na to kanoume tou xronou, exoume asoto sxrono
na proetimasoume tis parousiasis ke genikotera to event.
Sorry pou xa8ika alla epeksan poli kala nea :
To edet agaliazi to open-source poli perissotero apo pote.
Mallon 8a sinexisw se mia omada tou prokimenou na boi8isi proo8isi stin
Ellada.
Se mia parousiasi pou ekana simera sto Ipourgio Pedias (me 8ema
open-source lisis gia pc-labs stin tritoba8mia ekpedeusi) o kosmos fanike
idietera 8etikos.
Ara ta dedomena otan 8a gini to instafest mpori na ine idietera fortismena
ke o laos na plakwsi me ta poulman ap'eksw..
Telos pantwn.
Pws sas fenete to onoma L.I.Fe (oxi san to ximo)
Ke kala Linux Instalation Festival !?
I adzenta me tin 8ematologia 8a douleuti autes tis meres...
Mesa sto S/K 8a stilw mia prwti idea apo tin meria mou.

Kalo psifo ,
Nikos