omilies

George Dilintas gdilin at panafonet.gr
Thu Dec 13 18:09:35 EET 2001

-----Original Message-----
From: installfest-admin at lists.hellug.gr
[mailto:installfest-admin at lists.hellug.gr]On Behalf Of George Dilintas
Sent: Thursday, December 13, 2001 5:57 PM
To: Nick Apostolakis; ΠΑΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΘΕΟΦΙΛΟΣ
Cc: installfest at hellug.gr
Subject: RE: omilies

Αγαπητοί Φίλοι

Δεν νομίζω ότι θα πρέπει να αναλωθώ με σε ένα απλό θέμα αλλαγής στο
πρόγραμμα το οποίο σήμερα το μεσημέρι ανακοινώθηκε χωρίς να συμπεριλαμβάνει
την ομιλία του σπουδαστή. Θεωρώ προσωπικά ότι κρατάμε τους τύπους εκεί που
δεν χρειάζεται. Από το πρωί έχω ζητήσει την αλλαγή αλλά απ΄ ότι φαίνεται την
Διημερίδα την διοργανώνει η Ένωση και όχι το ΤΕΙ Πειραιά.
Κύριοι, για να είμαστε σοβαροί σ΄ αυτό που πράττουμε θα πρέπει να πάρετε
υπόψη ότι η συμμετοχή των σπουδαστών του τμήματος είναι η πρώτη
προτεραιότητα μας και όλα τα άλλα έπονται. Εάν είναι ανάγκη, θα παραιτηθώ
από την ομιλία μου μόνο και μόνο να δώσω την ευκαιρία στον σπουδαστή να
μιλήσει. Το επισημάνω ακόμα μια φορά. Μην αναγκαστούμε να το κάνω.

Και τώρα στους τύπους:
1. Ο Πρόεδρος του Ιδρύματος λέγεται Λάζαρος Βρυζίδης - μην παραποιείτε τα
ονόματά των επισήμων.
2. Όλοι οι ομιλούντες (και τουλάχιστον οι καθηγητές του ΤΕΙ έχουν και όνομα
και επίθετο και κάποιον τίτλο)
3. Το ΤΕΙ είναι ΤΕΙ Πειραιά
4. Το Τμήμα είναι Τμήμα Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων της ΣΤΕΦ του
ΤΕΙ Πειραιά

Φιλικά

Δρ.-Μηχ. Γεώργιος Διλιντάς
Επίκουρος Καθηγητής
Μέλος Οργανωτικής Επιτροπής της Διημερίδας

ΥΣ
Το Σάββατο θα έχουμε κατα πάσα πιθανότητα την Κρατική Τηλεόραση. Φροντίστε
να έχουμε συμμετοχή!!!
ΓΔ