Replay on Form success

Kefalas Apostolos apolo at freemail.gr
Wed Dec 12 19:25:20 EET 2001

Χθες το απόγευμα έλαβα ένα τηλεφώνημα που μπορώ να πω οτι με προβλημάτισε και
με έβαλε σε σκέψεις.

Ήταν ένας φίλος απο το ΤΕΙ που μου είπε οτι έχει συμπληρώσει τη φόρμα για να
του βάλουμε Linux  στο PC του αλλά....... δεν έχει επικοινωνήσει κανείς μαζί
του για να του πεί αν τελικά θα μπορέσουμε να το κάνουμε και κυρίως πότε
πρέπει να ερθεί (!!!!!!).

Βέβαια εγω του είπα να μην περιμένει απάντηση και να έρθει όποτε του
καπνίσει. ΑΛΛΑ μήπως πρέπει μετά την συμπληρωση της φόρμας να φεύγει ένα
auto-mail που να τους ενημερώνει " Οτι η εγγραφή τους είναι ΟΚ και μπορούν να
έρθουν ότι ώρα θέλουν",  κι άλλα διάφορα όπως τελικό πρόγραμμα ομιλιών κλπ
κλπ.

Αυτό που μου είπε ο φίλος μου χθες, και έχει δίκιο, είναι οτι, "Εντάξει εγώ
συμπλήρωσα την φόρμα, αλλά που ξέρω εγώ αν δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, και
που το ξέρω εγώ οτι θα εγκαθιστάται Linux απο την αρχή της εκδήλωσης ως το
τέλος ή κάποιες συγκεκριμένες ώρες;;;;"

CU

ΥΓ. Τώρα που το σκέφτομαι λες γι' αυτό να μην ήρθαν οι υπόλοιποι στο
installfest στο Πανεπιστήμιο????????!!!!!!!!!!!

--
Kefalas Apostolos
Studing Electronics @ TEI Piraeus
apolo at freemail.gr apollo at hellug.gr