genika ...

Nick Apostolakis nickapos at agriroot.aua.gr
Mon Dec 10 10:15:19 EET 2001

On Mon, 10 Dec 2001, DJ Art wrote:

> On Sunday 09 December 2001 22:07, Constantinos Topoglidis wrote:
>
> > tis odigies distixos tis kaname me kwrite ...
> > kai se windows tora eida pos den fainontai kala .... :)
>
> άνοιξε το text που έφτιαξες με το wordpad (όχι με το notepad) και θα
> φαίνεται καλά ....
>
> > peite gnomes ... an telika merikoi den mporoune ... den trexei mia
> > ....tha baloume
> > ena PC me powerpoint .... (arkei na exoume adeies xrisis :)
>
> Άντε ρε! Θέλουμε και καλά να προωθήσουμε το Staroffice. Επομένως, τί
> Powerpoint και χαζομάρες ?? Στο αντίστοιχο του soffice φτιάχτε τα ...
> (αλλά φροντίστε το μηχάνημα που θα το τρέχει να έχει μπόλικη μνήμη ;)
>

> --
> Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
> Studying Electrical & Computer Engineering
> @ Univ. of Patras, Greece

don't look at us thanasi.
den eimaste emeis pou theloume powerpoint.
egw eimai poly konta sto na kanw tin parousiasi apo html na teleiwnei i
istoria.......
to staroffice kanei mia xara export se html.

|                   Nick Apostolakis                           |
|  e-mail: nickapos at agriroot.aua.gr n1978 at yahoo.com            |
|  Web Site: http://agriroot.aua.gr/~nickapos                  |