Saturday's meeting

DJ Art djart at linux.gr
Thu Dec 6 00:50:42 EET 2001

On Wednesday 05 December 2001 21:20, Θεόφιλος wrote:

> Εκκρεμεί το θέμα των ελληνικών. Σε μένα δουλεύουν
> παντού, εκτός από το Staroffice και το Koffice, ουσιαστικά δουλεύουν
> σε Χ εφαρμογές όπως netscape, xterm, gless, και τα λοιπά. Νομίζω πως
> αρκεί αυτή του τύπου εγκατάσταση των ελληνικών,

Δεν αρκεί. Είναι σαν να μην υπάρχει. Βασικά, μια "ικανοποιητική"
εγκατάσταση ελληνικών πρέπει να καλύπτει τουλάχιστον το Staroffice. Αν
δεν καλύπτει ούτε κι αυτό ..... :-(

Πάντως, δεν θα έχετε πρόβλημα με τα ελληνικά. Οδηγίες υπάρχουν εδώ:
http://members.hellug.gr/djart/grlinux.html

Καλό θα ήταν αφού κάνετε που κάνετε τις δοκιμές σας, να κάνετε "πρόβα"
μια εγκατάσταση ελληνικών σε RedHat 7.2 μπροστά σε όλους τους
εγκαταστάτες για να μην συναντήσετε ιδιαίτερα προβλήματα.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering