Trial install and more

K.Tsakaloglou tsakf at tee.gr
Fri Nov 30 07:41:31 EET 2001

-----Original Message-----
From: ΠΑΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΘΕΟΦΙΛΟΣ <theofilos at mycosmos.gr>
To: installfest at lists.hellug.gr <installfest at lists.hellug.gr>
Date: Παρασκευή, 30 Νοεμβρίου 2001 12:31 πμ
Subject: Trial install and more

>H eikona gia to Savvato einai 20 egkatastates sigouroi, enw anamenetai na
ayksithoun, kathws ap' th stigmh poy vgike h afisa poy anagkelei thn
dokimastikh egkatastash toy Savvatoy, arxisa na exw dhlwseis symmetoxhs
(fantasteite ti exei na ginei otan tha vgei h afisa gia to installfest).
>Gia to Savvato to ergasthrio agorase enan kainoyrgio ypologisth, poy tha
"3epartheniastei" me to linux. Tha parakalousa na mas deixthei empistosynh,
kai na min provainoume se (kaloproairetes) kritikes aney shmasias. To thema
toy sklhroy diskou taktopoihthike, synepws htan mia viastikh ektimish gia to
ti tha mas xreiastei gia to Savvato.

Entaksi, tora arxizoyn pali na benoyn ta pragmata se mia seira. Prepi na
katalabeis oti esy ise mesa sta pragmata sto ti ginete apo thn meria sas kai
ego oxi. Etsi oi plhrofories poy moy parasxe8ikan me eferan pro aprooptoy
kai logo toy aprooptoy yphrkse h kaloproereti kritiki. Omos kalo ine na
enhmeronomaste kai emis sosta, giati molis hr8e to mail poy anefere gia ta 3
mhxanhmata hellug, ego prepi na trekso, den exo poy8ena mhxanhmata
perissevma, oste na mporo na ime anetos. Prepi na bro kapioys poy na ta
exoyn kai na ta feroyn, afto bori na pari kai 3-4 meres gia na boreso na to
taktopiiso. Meta hr8e to mail gia ton sklhro kai antistoixa prepi na kano
kati. H diaforetikh mas 8esh kai prosbash se poroys mas anagazi na blepoyme
diaforetika ta pragmata. Etsi parakalo an ine na kanoyme kati emeis eno
ixame pi arxika na to kani to TEI,  xriazomaste peripoy 3-4 hmeres prin na
to kseroyme gia na prolaboyme na to ftiaksoyme. Sto TEI fantazomai ta
pragmata ine arketa pio efkola kai o xronos antidrashs einai poly
mikroteros.

>Epishs gia to thema twn 3 ypologistwn, tha ithela na pw pws i ektimhsh oti
tha toys diathesei o HELLUG itan pali lathos. Tha diatethoun apo to
ergasthrio.
>O proedros toy TEI mas diavevaiwse oti tha xrhmatodoththei oti zhthsame,
opote o mpoufes, oi afises, oi prosklhseis kai oti allo eipame, mpainoun se
programma taktopoihshs.
>Oson afora to zhthma twn deltiwn typoy sta hlektronikhs morfhs MME,
prokeite apla gia to gegonos pws tha prepei na eidopoihthoun tis teleytaies
meres, gia na min 3exastei i tyxoysa diafhmhsh s' ayta, apo tous
akroates/tiletheates.

>Theofilos

Orea, toylaxiston avrio na syzhthsoyme to xronodiagramma enhmeroshs MME kai
afisokolhshs gia na bi kai afto se mia seira.

K. Tsakalaglou