InstallFest kai www.hellug.gr/installfest2001/

sbolis at freemail.gr sbolis at freemail.gr
Thu Nov 29 14:16:48 EET 2001

On Thu, 29 Nov 2001, Constantinos Topoglidis wrote:

Tha 3ekinhsw twra na energopoiw th bash me toys endiaferomenoys

Apo esas thelw

> sto ktirio A ap'ekso apo to amfitheatro xatzinikolaou ...
Xrhsimo tha htan na broyme xartes apo to TEI me thn perioxh kai to
amfitheatro..
an akoyei kaneis TEItzhs as boithisei..

H afisa tha einai ayth poy irthe sth lista prin kapoies meres?
As moy to epibebaiwsei kapoios.

> tha anakoinothei tin kiriaki me deutera ...
niko, etoimase th lista se text 'h etoimo html (oxi kword opws thn allh
fora kai psaxnw na balw ellhnika ;-) )

> pare kai esi ena e-tiropitaki (tora pou exei..)
An nomizete pws tha th bgalete me ena r-tyropitaki eiste poly gelasmenoi
;-)
meta to IF tha exei tsiboysi kanonikotata

--
Spiros D. Bolis