Re: Παγώσαμε;;;

K.Tsakaloglou tsakf at tee.gr
Thu Nov 29 11:27:58 EET 2001

-----Original Message-----
From: ΠΑΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΘΕΟΦΙΛΟΣ <theofilos at mycosmos.gr>
To: installfest at lists.hellug.gr <installfest at lists.hellug.gr>
Date: Τετάρτη, 28 Νοεμβρίου 2001 1:27 μμ
Subject: Παγώσαμε;;;

>Υπενθυμίζω οτι το Σάββατο στις 12:00, έχουμε την δοκιμαστική εγκατάσταση
του Linux, στο εργαστήριο λειτουργικών συστημάτων, αίθουσα Β211, στο ΤΕΙ
Πειραιά.
>Υπάρχει το hardware, αλλά δεν διαθέτει το εργαστήριο κάποιον σκληρό δίσκο
για την εγκατάσταση.
>Προτείνω λοιπόν, άν κάποιος έχει τη δυνατότητα, να φέρει ένα δίσκο με
windows, που θα έχει γίνει defraged, για να 'παίξουμε'.

Συγνώμη, αλλά δεν καταλαβαίνω.. Το εργαστήριο δεν έχει τόσους υπολογιστές
εκεί στημένους με Red Hat; Δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί κάποιος από αυτούς;
Όταν είπαμε ότι θα διοργανώσουμε μαζί την εκδήλωση πίστευα ότι θα υπάρχει
υποστήριξη από εσάς. Τώρα βλέπω άλλα... Να βάλουμε εμείς τους 3 υπολογιστές
και να φέρουμε και σκληρό δίσκο. Δεν έχω πρόβλημα, να το κάνουμε. Το
πρόβλημά μου είναι να το ήξερα από την αρχή όχι τελευταία στιγμή. Επίσης, τι
γίνεται με την παρουσίαση στα μέσα από την δική σας πλευρά; Εάν ήξερα ότι
είμαστε μόνοι μας στο να φτιάξουμε το δελτίο τύπου, θα το είχαμε στείλει
στην ώρα του. Από την δική σας μεριά βλέπω ένα ψιλό κρέμασμα εκτός αν έχουν
γίνει πράγματα που δεν τα ξέρω γιατί δεν έχουν ανακοινωθεί στην λίστα.

>Επίσης η πρότασή μου είναι να σεττάρουμε και ένα scanner και ένα εκτυπωτή.
>Περιμένω και άλλες προτάσεις για το Σάββατο. Περιμένω να έρθουν 20-30
σπουδαστές.
>Η οργανωτική επιτροπή να δώσει από τώρα αναφορά για την παρουσία της, ή
όχι.

Εντάξει να έρθουμε, έχετε να μας πείτε τίποτα από δικές σας ενέργειες;

>Παπαπαναγιώτου Θεόφιλος

Κ. Τσακάλογλου