Pagwse i InstallFest ???

DJ Art djart at linux.gr
Wed Nov 21 21:48:07 EET 2001

On Tuesday 20 November 2001 23:25, Constantinos Topoglidis wrote:

> ti egine me ta periodika tou xorou ?

έστειλα, αλλά (κλασσικά) δεν περιμένω να πάρω απάντηση από τα
περιοδικά. Αν προλάβαμε, προλάβαμε ...

> prolabame ta teuxi tou dekembriou ?

πολύ αμφιβάλλω πάντως. Το καθυστερήσαμε πάρα πολύ :-(

> sta portals pige ?

Στα portals δεν πήγε ακόμα, θα το στείλω όταν πλησιάσει ο καιρός (τώρα
είναι πολύ νωρίς ακόμα). Τα portals το βάζουν στις ανακοινώσεις για μια
δυό το πολύ μέρες. Άρα είναι νωρίς ακόμα για να γίνει αυτό ...

> o djart den mporei gia omilia ... mipos mporei na dosei ena xeraki
> stin epiblepsi egkatastaseon ?

Δεν μπορώ να είμαι σίγουρος για τίποτα. Υπάρχει (σχετικά μεγάλη)
πιθανότητα να μην έρθω καν :-(

> na mou ferei o theofilos to RH 7.2 (olokliro)
> na to stiso na do ti koina problimata parousiazei .. na do kai ta
> ellinika! kai printers ktl!

έλα, το redhat 7.2 το έχω δεί εγώ. Είναι μια χαρά. Δεν βλέπω να υπάρχει
καλύτερη λύση για διανομή αυτή τη στιγμή.

Από εκτυπωτές, έχουν προσθέσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ σε σχέση με τις παλιότερες
εκδόσεις. Το printtool είναι ανανεωμένο και υπάρχουν specific options
για κάθε εκτυπωτή (όπως π.χ. DPI, να τυπώνει μπρος πίσω κλπ ...)

Από ελληνικά, δεν τίθεται θέμα. X 4.1.0 έχει, εμείς ως εγκαταστάτες
καλό θα ήταν να έχουμε και καμιά γραμματοσειρά (ttf). Στην εγκατάσταση
διαλέγεις γλώσσα, πάντως. Από κει και πέρα, για να δουλέψουν τα
ελληνικά, χρειάζονται οι κλασσικές ρυθμίσεις (Locales μέσω του
/etc/sysconfig/i18n και ρύθμιση των Χ). Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering