Re: Fwd: Δελτίο Τύπου

K.Tsakaloglou tsakf at tee.gr
Fri Nov 16 00:30:13 EET 2001

Συμφωνήσαμε να το στείλουμε εμείς στα περιοδικά, και το ΤΕΙ να αναλάβει τα
άλλα μέσα, ραδιόφωνο, τηλεόραση, εφημερίδες. Σύμφωνα με τα λεγόμενά τους το
ΤΕΙ έχει κάποιες προσβάσεις εκεί. Έτσι στείλε το, να τελειώνουμε με τα
περιοδικά, γιατί δεν ξέρω αν μας παίρνει ο χρόνος (μήπως έχουν ήδη κλείσει
την ύλη Δεκεμβρίου).

Κ. Τσακάλογλου