Prosxedio anaforas gia to IF

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Sun May 13 23:33:45 EEST 2001


Loipon, kyrioi, sas stelnw kati poy paleya kapoies wres twra

Se kapoia shmeia grafw ta onomata sas gia na symplhrwsete kapoia shmeia
poy analabate eseis.
Ayto de shmainei pws de tha deite kai ta alla, prospathiste omws na
epikentrwtheite sta dika sas..


An de sas kanei kopo steilte moy ena proswpiko otan labete to e-mail ayto
gia na 3erw poios to phre kai poios oxi...

Profanws thelei poly doylema alla balte ena xeraki giati moy exoyn pesei
polla, 

Kalo brady, 
sbolis

-------------------------------------------------------------------------


Αναφορά της Οργανωτικής Επιτροπής για το Installfest 2001

Ιστορικά (πρώτη φορά που αναφέρθηκε στη λίστα, πόσες "αποτυχημένες" προσπάθειες για διοργάνωση έγιναν και γιατί, σε ποιά συνάντηση πάρθηκε η οριστική απόφαση) - Γιάννης Μπελιάς; βάλε..

Οργάνωση-Εμπειρία άλλων LUGs- HOWTOs

Μεγάλος μέρος της προετοιμασίας βασίστηκε στα κείμενα που βρήκαμε στο Internet και περιέγραφαν τι έκαναν άλλα LUGs σε όλο τον κόσμο για παρόμοιες εκδηλώσεις.

Στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων κάποιος/κάποιοι ανέλαβαν οργανωτικό ρόλο για την εκδήλωση. Ήταν πολύ χρήσιμο που στη δική μας περίπτωση μέλη του ΔΣ (και πολύ περισσότερο οι πρόεδρος και ταμίας) ήταν στην οργανωτική επιτροπή (ΟΕ) γιατί υπήρχε μια ενημέρωση προς το ΔΣ από πρώτο χέρι και δε χρειάζονταν παραπάνω βήματα για έγκριση κάποιας ενέργειας της Οργανωτικής Επιτροπής. Ίσως πρέπει να προβλεφθεί για επόμενα IFs να λαμβάνουν μέρος κάποια μέλη ΔΣ λόγω της θέσης που κατέχουν.

Αξίζει να σημειωθεί πως το IF 2001, ήταν το πρώτο στα Ελληνικά χρονικά και κανείς δεν είχε αίσθηση του πώς θα γινόταν η οργάνωση, πόσοι θα έρχονταν κ.ο.κ. παρά το μάλλον γενικό κλίμα ευφορίας.  

Όλος ο σχεδιασμός βασίστηκε σε συγχώνευση των ιδεών των κειμένων αυτών με τροποποιήσεις (τα περισσότερα από αυτά ήταν λίγες σελίδες με οδηγίες μιας σειράς). Μετά από συντονισμό της ΟΕ είτε από τη λίστα installfest at hellug.gr που δημιουργήθηκε για το σκοπό αυτό είτε και στις συναντήσεις των μελών της από κοντά μοιράστηκαν αρμοδιότητες. Ο χρόνος που μεσολαβούσε σε παρόμοιες περιπτώσεις στο εξωτερικό από την έναρξη των ετοιμασιών μέχρι και την ίδια την εκδήλωση ήταν της τάξης λίγων μηνών (όσο περίπου είχαμε κι εμείς στη διάθεσή μας).

Το πρώτο πράγμα που χρειάστηκε να βρεθεί ήταν ο χρόνος της εκδήλωσης. Αυτός καθοριστηκε κατά κύριο λόγο από την περίοδο κλεισίματος της ύλης των Ελληνικών περιοδικών του χώρου της Πληροφορικής και δευτερευόντως από τη "διαθεσιμότητα" των κατά την κρίση μας ενδιαφερομένων. Εξάλλου ο αρχικός σχεδιασμός της εκδήλωσης ήταν να γίνει το πρώτο Σαββατοκύριακο των διακοπών των Χριστουγέννων (κλειστά σχολεία-πανεπιστήμια, αγορές νέων υπολογιστών) αλλά το κλείσιμο της ύλης των περιοδικών μας αποθάρρυνε από το να κανονίσουμε κάτι χωρίς διαφήμιση από τα περιοδικά. Αμέσως μετά ξεκινούσε η εξεταστική στα πανεπιστήμια, μεγάλος μέρος των μελών του συλλόγου είναι φοιτητές και θα είχαμε σημαντική απώλεια από βοήθεια. Τελικά επιλέχθηκε η 17η Μαρτιου 2001, μια εβδομάδα πριν την αργία της 25ης Μαρτίου (26 πρέπει να ήταν Καθαρή Δευτέρα και ίσως κάποιοι σχεδίαζαν έξοδο) και δύο εβδομάδες πριν τις διακοπές του Πάσχα, ως η κοντινότερη διαθέσιμη ημερομηνία προς την αρχικά επιλεγμένη. 

Το μέρος της εκδήλωσης έπρεπε να πληροί κάποια βασικά χαρακτηριστικά επίσης
- Εύκολη πρόσβαση
- Χώρο για στάθμευση πολλών αυτοκινήτων
- Στέγη  για την περίπτωση βροχών
Μια από τις ιδέες ήταν το πεζοδρόμιο της οδού Στουρνάρη αλλά η ιδέα απορρίφθηκε αμέσως (παρότι θα είχε μεγάλη κίνηση χωρίς άλλη προετοιμασία θα ήταν δύσκολο να στηθούν παγκοι και μηχανήματα και να παρκάρουν αυτοκίνητα). Αρκετές από τις παραπάνω ιδιότητες τις πληρούσε το προαύλιο του Τμήματος Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Επιπλέον θα είχαμε επαφη με την ακαδημαϊκή κοινότητα, μόνιμη σύνδεση με το Internet, γενική υποστήριξη από ένα φιλικό προς το Linux περιβάλλον (στο Κέντρο Λειτουργίας και Διαχείρισης Δικτύου δουλεύουν τουλάχιστον 5 μέλη του HelLUG και τουλάχιστον άλλα 5 φιλικά προσκείμενα προς το σύλλογο). 

Ξεκαθαρίσαμε πως η ομάδα στόχος που μας ενδιέφερε ήταν οι αρχάριοι και για το λόγο αυτό επιλέχθηκε σαν προκαθορισμένη διανομή (η διανομή που θα εγκαθιστούσαμε σε κάποιον που δεν είχε την παραμικρή ιδέα για Linux) η Mandrake 7.1. Οι λόγοι που επιλέχθηκε αυτή η διανομή ήταν αρκετοί:
- Υπήρχε μεγάλο απόθεμα από CDs που δε μοιράστηκαν στην Infosystems της Θεσσαλονίκης. Θα μπορούσαμε να δώσουμε και το CD μετά την εγκατάσταση.
- Η διανομή ήταν ήδη εξελληνισμένη 
- Η εγκατάστασή της ήταν εύκολη με γραφικό περιβάλλον και υποστήριξη RPM
- Περιελάμβανε πολλά πακέτα σε ένα CD
- Ήταν σχετικά ενημερωμένη - Δεν είχε προλάβει να παλιώσει (μόλις είχε βγει το Mandrake 7.2)
Οι άλλες διανομές απορρίφθηκαν για διάφορους λόγους πχ. το RedHat 7 που είχε βγει λίγο καιρό πριν παρουσίαζε πολλές ασυμβατότητες, το Debian βρισκόταν σε 2 CDs, το Suse ήταν αρκετά περιορισμένο σε ένα CD, το Slackware δεν ήταν από τις πιο εύκολες διανομές. Συμφωνήσαμε όλοι πως αν κάποιος ζητούσε μια συγκεκριμμένη διανομή και υπήρχε διαθέσιμος εγκαταστάτης δε θα υπήρχε κανένα πρόβλημα.


Υλοποίηση

Κάθε μέλος της ΟΕ ανέλαβε ένα μέρος από τις προετοιμασίες. Είναι πολύ σημαντικό η κατανομή να γίνει ομοιόμορφα και να υπάρχει κάποιος που παρακολουθεί την πορεία των προετοιμασιών ώστε να συντονίζει το έργο.

Στάλθηκε επιστολή προς τον Πρόεδρο του Τμήματος Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Αθηνών που ζητούσε επίσημα τον ημιυπαίθριο χώρο έξω από το κτήριο για λογαριασμό του συλλόγου. Σχεδόν αμέσως ήρθε η θετική απάντηση.

Web σελίδες με υλικό πληροφόρησης (kai online eggrafh.. yang)


Προπαγάνδα Θανάση βάλε πράμα...Να λέει που έστειλες (γενικές κατηγορίες), ποιοί το έβαλαν και σε τι έκταση και σε τελική ανάλυση τι μέτρησε από συζητήσεις

Προβολή-Χορηγοί Κώστας Τσακάλογλου.. δικό σου




Λίγο πριν το IF
Κάποιοι προθυμοποιήθηκαν και έφεραν διανομές, καλώδια
Βιντεοκάμερα από το Γιάννη το Μπελιά 
Ταμπέλες στην Πανεπιστημιούπολη

Κατά τη διάρκεια 

Χρειάστηκαν παράλληλα καλώδια, zip drives 
Διάλειμα για φαγητό

Μετά το IF

Έξοδος των εναπομεινάντων 
Ευχαριστήριες επιστολές σε ΚΛΕΙΔΙ και di


Σχόλια

Οπωσδήποτε ένας από την ΟΕ στη υποδοχή για να αναθέτει σε εγκαταστάτες και να κρατάει σειρά
Η ΟΕ πρέπει να ΜΗΝ ασχολείται με εγκαταστάσεις αλλά με επίβλεψη (κυρίως το χρόνο των εγκαταστάσεων και προβλήματα που εμφανίζονται εκείνη την ώρα)
Συμμετοχή των ίδιων και των ίδιων.
Αθέτηση κάποιων που δήλωσαν 
Μικρή συμμετοχή εγγεγραμμένων.
Ήρθαν άσχετοι που δεν τήρησαν τις οδηγίες (πχ. δήλωση, Defrag) 
Όχι αρκετά «αυστηρή» η φόρμα στο web, ήρθαν πχ. multiserial κάρτες
Δε μάθαμε πως έμαθαν και ήρθαν στο ΙΦ 



More information about the Installfest mailing list