Surtarakia diskwn

sbolis at freemail.gr sbolis at freemail.gr
Fri Mar 9 19:40:36 EET 2001

On Fri, 9 Mar 2001, Photis Yannoulas wrote:

> Βόλος, Παρασκευή 09/03/2001
>

> Καλησπέρα!
>
>     Στο κείμενο γιά την InstallFest, να προσθέσετε ότι είναι καλή ιδέα
> οι φίλοι του Linux να φέρουν μαζί τους δεύτερο σκληρό δίσκο, συν 2
> συρταράκια σκληρών δίσκων. (Αν πρόκειται γιά μεγάλους δίσκους, καλό
> είναι τα συρταράκια να έχουν και ανεμιστηράκι.) Εννοείται, αν, βέβαια,
> θέλουν (και μπορούν) να κάνουν μιά δαπάνη 40-50 χιλιάδες δρχ. σύν 2 x 10
> χιλιάδες δρχ., θα ήταν ιδανικό.
>
>     Μπορεί και να κατέβω κι εγώ (πιθανότητα 5%), να σας δω και (γιατί
> όχι) να βάλω ένα χεράκι.

Φώτη καλησπέρα,
Είπαμε να κάνουμε τις λιγότερες δυνατές παρεμβάσεις στο hardware..
Όπως και να έχει πάντως θα μας πούν και τη γνώμη τους οι υπόλοιποι της επιτροπής.
Αλήθεια, γιατί δε μας το είπες νωρίτερα; :-))))

Όσο για τη βοήθεια.... παραπάνω από καλοδεχούμενη. Ειδοποίησε το Νίκο τον Αποστολάκη
(στο e-mail που έδωσε στη hellug) όσο πιο γρήγορα μπορέσεις να ξέρεις αν θα έρθεις
(και γιατί όχι να μιλήσεις κι όλας)

Καλό βράδυ,

Spiros D. Bolis