OpenOffice6 update

Yiannis Belias orion at hellug.gr
Tue Mar 6 23:40:58 EET 2001

Spiros Bolis wrote:

> re paidia egw eipa na to katebasw oxi na to dokimasw..edw den prolabainw na kanw ayta poy eipa oti tha kanw kai tha me trexete...
> kaneis ethelonths ?

  Isws na synanth8oume kai ayth thn kyriakh kai na ta doume. Egw paideyomai
toses meres na kateyasw mono to kde. Pou na kateyasw kai 65MB me 33ari modem.
  Den einai aparaithto na er8oun oloi, osoi mporoun. Katevase esy Spiro
to arxeio kai vlepoume. Na dokimasoume kai ta partitioning tools.

Ayta,
Yiannis

--
Yiannis Belias         <orion at hellug.gr>             `