synanthsh Savvatoy

Nick Apostolakis nickapos at agriroot.aua.gr
Wed Feb 28 23:10:42 EET 2001

On Wed, Feb 28, 2001 at 10:56:32PM +0200, Yannis Giftomitros wrote:
> Ti tha legate na mhn mpainoun sth bash katholou,
> apla na fagoun ena,dyo mail gia syngekrimena atoma?
>
> tha me diefkolinete, kathoti gyrnaw arga sto spiti,
>  kai den exw kai poly oreksh :-)
>
> ta leme.

 no problem gianni
 to simantiko einai na epileksoume prosektika tis epiloges pou tha dwsoume stous subcribers
 kai na vrethei kai kapoios allos na pairnei ta mail se backup.
 episis simantiko einai na tipopoiisoume oso ginetai tin forma wste na min grafei kaneis oti tou katevainei kai na ginetai i
 dialogi pio efkola.

auta ta oliga