[Fwd: SO5.2 for Install fest]

Yiannis Belias orion at hellug.gr
Wed Feb 28 15:08:00 EET 2001

Sonja Thieme wrote:

> In that case you would have to sign the StarOffice NOW agreement, since
> that process would then be considered distribution. You would receive a
> StarOffice CD from us and could use it as the master CD. Another solution
> could possibly be that each user were to download a version of StarOffice
> and register for it, then you would not have to become a member, since
> each user would be registered with us.
>
> I hope that this helps.
>
> Best regards,
>
> Sonja

  Loipon, me to SO symvainei afto . Prepei na graftoume se mia forma, na
steiloume
me courier sthn amerikh ta xartia, kai na perimenoume na mas er8ei to CD tous.
Myrizomai pollh grafeiokratia kai den 3erw ti eidous ypoxrewseis mporei na
synepagontai apo ayto. To na katevasei o ka8enas to diko toy apo th Sun sas
fenetai ylopoihsimo? Eipame oti den 8a anoigoume koutia gia na vazoume sklhrous
h kartes dyktiou, ap' oti 8ymamai...
  Epishs ayth th stigmh ektypwsh me to openoffice(SO6) den einai dynath, ara
ayto aporriptetai.
  Vevaia molis vghke kai to koffice2.1...

Yiannis

--