status report

DJ Art djart at linux.gr
Wed Feb 21 22:52:54 EET 2001

Nick Apostolakis wrote:

> [...]

Ναι, εγώ ψιλο-πνίγηκα αυτήν την εβδομάδα, αλλά τελικά κατάφερα να στείλω
το Δελτίο Τύπου και σε μερικές εφημερίδες ....

Πιστεύω πως δεν υπάρχει άλλος στον οποίο να στείλω Δελτίο Τύπου (ή και
να υπάρχει ένα copy - redit μέσα από το kmail είναι ;) οπότε αν υπάρχει
κάτι άλλο στο οποίο μπορώ να βοηθήσω, πείτε τό μου ...

Επίσης, αν επιβεβαιώσετε πως οι φόρμες για τους ενδιαφερόμενους (για
αυτούς που θα γραφτούν, όχι για τους ομιλητές/εγκαταστάτες) είναι έτοιμη
μπορώ να δώσω πράσινο φώς στα portals να το ανακοινώσουν .... (από μόνοι
τους μου είπανε πώς καλύτερα θα ήταν να το δημοσιοποιήσουνε μόλις είναι
έτοιμες οι φόρμες ...)

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras