Xorhgoi afison

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Sat Feb 17 15:53:49 EET 2001

On Sat, 17 Feb 2001, TSAKALOGLOU KONSTANT wrote:

> Meta apo skepsi blepo oti mallon ine diskolo na petyxoyme xorhgia stis
> afises giati ta typografia den exoyn logo na diafhmistoyn. 8a mporoysa na
<...>
H alitheia einai pws prepei na efarmosoyme thn politikh poy apofasisame sth synanthsh gia tis xorhgies.
H idea me ta stylo dilima gia na pw thn alitheia de moy arese..Isws giati pali afhnoyme na emplakei o syllogos me etairies xwris allh dieykrinhsh

Giati den antiproteinoyme na typwthoyn afises me e3oda dilimatos kai na grafoyn apo katw xorhgos epikoinwnias ('h xorhgos afisas) ?

Epishs:
Giati de dokimazoyme se diafhmistikes etairies opws ayth toy Thodwrh toy Soldatoy (poy mas eftia3e ta megala panw sth Thessalonikh). Bebaia o Thidwrhs de doyleyei pleon ekei alla borei na mas thymoyntai :-)
Nomizw pws ekeinh th lene Modus Viventi.

An den petyxoyn, boroyme na typwsoyme A3 (2xA4) aspromayres
Kwsta, tha deis kai ton
http://www.t-shirtfactory.gr/ ?
isws na thelei na mas ftia3ei bloyzakia px. gia toys egkatastates

Egw logw e3etashs th Deytera exw anasteilei oles tis e3wsxolikes (;-) )drasthriothtes moy
Kalo apogeyma,

Spiros D. Bolis