dianomh ergasiwn..

DJ Art djart at linux.gr
Tue Feb 6 18:09:03 EET 2001

Yiannis Belias wrote:

> CHIP :Dey8yntria synta3hs, s_tsitsoula at motorpress.gr
>      chip at motorpress.gr

Thanks για το CHIP, ήμουν έτοιμος να ζητήσω βοήθεια ....

Έχω μαζέψει τα εξής contacts:

## PC Magazine ##
## Chip ##
## CGO ##
## PC Master ##
## Linux Journal ##
## Pathfinder ##
## Flash.gr ##
## RAM/In.gr ##

Θα ψάξω για εκπομπές και για εφημερίδες, ενώ λέω να αρχίσω να στέλνω το
Δελτίο τύπου στους παραπάνω ...

όσο για την συνάντηση, ίσως γίνω λίγο απογητευτικός. Δεν είμαι σίγουρος,
αλλά μάλλον δεν θα το καταφέρω για αυτό το Σαββατοκύριακο. Επομένως, μην
κρέμεστε από μένα, είτε συναντιέστε και μου δίνετε (κλασσικά) το
briefing μέσω mail ή το πολύ πολύ να ξανακάνουμε συνάντηση το
Σαββατοκύριακο 17-18 του μήνα (ίσως και να πηγαίναμε και μια βολτίτσα
μέχρι την comdex ?? ;-) είτε αν δεν είναι επείγον το αφήνουμε για την
άλλη εβδομάδα κλπ ....

Αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να το πώ με σιγουριά .... ίσως τελικά να μπορέσω
και μάλιστα και τα 2 weekends να είμαι Αθήνα .... θα προσπαθήσω να το
σιγουρέψω απόψε ...

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras