oi ypoloipoi ??

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Mon Feb 5 10:29:49 EET 2001

On Sun, 4 Feb 2001, Nick Apostolakis wrote:

> skeftomai na analavw tin sigemtrwsi twn e-mail autwn pou tha kanoun register apo tin
> forma.
>

> vevaia prepei na to stisoume etsi wste na kataferw na filtrarw automata ta mail apo autous
> pou tha kanoun subscribe me to procmail kai na ta vazw se ena arxeio automata.

Tha einai bash postgres poy tha mazeyei configuration k.o.k.
To doyleyew me to Giannh to gyftomhtro..

Ara analambaneis na mazepseis proswpika (me e-mail se sena) aytoys poy endiaferontai na kanoyn 10leptes paroysiaseis opws kai na proteineis ta themata.
Pare th lista moy, prosthese o,ti nomizeis kai steile se hellug kai lgu addhgies na soy apanthsoyn proswpika..
To idio prepei na ginei kai me toys egkatastates alla argotera (logika boroyn perissoteroi na egkatasthsoy apo aytoys poy tha milhsoyn alla tha theloyn xrono na kanomnisoyn)

Spiros D. Bolis