oi ypoloipoi ??

DJ Art djart at linux.gr
Mon Feb 5 00:16:28 EET 2001

Spiros Bolis wrote:

> Paides,
> yparxoyn pragmata apo th lista poy den exei analabei kaneis mas..

Ο Σπύρος το ξέρει, απλά να το μάθουν και όλοι. Εγώ προς το παρόν έχω
αναλάβει την συγκέντρωση των e-mail των διάφορων περιοδικών/εκπομπών κλπ
στους οποίους θα πρέπει να στείλουμε ανακοινώσεις. Αφού γίνει αυτό απλά
θα στείλω μαζικά (ένα-ένα βέβαια) τα e-mails. Τα κείμενα έτσι κι αλλιώς
έχουν ήδη γραφτεί, θα κάνω και τις τελευταίες διορθώσεις.

Μέχρι στιγμής έχω μαζέψει τα e-mail από το PC Magazine και προφανώς του
RAM. Αν έχετε κάτι έτοιμο στο μυαλό σας μπορείτε να το πείτε. Εγώ έτσι
κι αλλιώς αυτήν την στιγμή είμαι online και θα ψάχνω ...

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras