dianomes

DJ Art djart at linux.gr
Sat Feb 3 22:34:01 EET 2001

sbolis at freemail.gr wrote:

> H alitheia einai pws AN kapoios 3erei ti toy ginetai kai yparxei egkatastaths poy 3erei apo
> ayto poy zhtaei na ginei etsi.

Ναι, ναι ... έτσι πρέπει να είναι .... ή και η άλλη περίπτωση. Μπορεί να
μας έρθει κάποιος με το CD του και απλά να θέλει να το εγκαταστήσουμε.

> An kai sybathoysa to redHat twra me to 7.0 ta exei kanei mantara (teleiws

οπωσδήποτε όχι το redhat 7.0

> slackware aporiptetai gia arxarioys

(εκτός αν το ζητήσουν ;)

Γενικά και εγώ θα πρότεινα ή Suse ή Mdk. (ή και Corel ακόμα...) Mdk με
μιά μικρή επιφύλαξη μήπως έρθει κανείς με 486 ....

> Nomizw pws exoyn perisepsei kapoia Mandrake 7.1 poy eixame sth Thessalonikh.

Και εγώ έχω μερικά κομμάτια (καμιά 20αριά) από αυτά. Έχω και κάποια από
τα προ-πέρσινα φυλλάδια ....

Μπορώ επίσης να "κάψω" CDάκια αν χρειαστούν. Οποιασδήποτε διανομής (έχω
μπόλικες και εγώ και κάποιοι συμφοιτητές και το RAΜ κλπ κλπ και μπορώ
και να κατεβάσω ..)

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras