dianomh ergasiwn..

Nick Apostolakis nickapos at agriroot.aua.gr
Sat Feb 3 22:17:26 EET 2001

sbolis at freemail.gr wrote:

> loipon, kyrioi,
> wra gia doyleia
>
> 3erw pws oi foithtes exoyme e3etastikh alla kapoy tha strimw3oyme kai ayta...
>
> Xreiazetai loipon sxetika amesa na:
>
> ginei to FAQ. Hdh 3ekinhsa
> http://www.hellug.gr/installfest2001/
> se xioymoristiko tono alla me megalh safhneia..Peite idees kai kyriws etoimaste pedia gia na bazoyme.
> Nomizw pws ayto einai eykolo alla thelei prosoxh sth diatypwsh. tha synexisw na prosthetw ki egw.
>
> mazeytei lista me e-mails kai faxes apo aytoys poy tha steiloyme deltio typoy.
> Ayto thelei ligo doylitsa.. Epishs thelei kai to keimeno toy Thanasi na ginei sta agglika
>
> milhsoyme me xorhgoys gia afises, mployzakia ktl.
>
> ginei h forma gia registration. Exwsa to Giannh to Gyftomhtro na boithisei thn katastash.
> Tha kanw ki egw oso borw..
>
> broyme omilhtes gia eisagwgika 'h/kai enypwsiaka themata. Endeiktika anaferw:
> 1. diadikasia login/logout,xrhsh shell, adduser, X ktl.
> 2. epidei3h vmware
> 3. epideijh gimp
> 4. epidei3h soffice
> 5. samba
> 6. masq
>
> Peite poioi boreite na kanete ti kai mexri pote.
>
> Eidika me ta deltia typoy isws piezei kai o xronos
>
> --
>
> Spiros D. Bolis
>
> Y.G. Esteila mail sth lista thn Pempth gia na brethoyme shmera ayrio alla den prose3a oti moy to
> gyrise pisw epeidh den hmoyn grammenos me ekeino to e-mail apo to opoio to esteila kai gi ayto
> de sas irthe pote.

den kseroun oloi apo ola omws.
px egw kserw mono suse kai slackware

ektos omws apo auto tha prepei na doume gia poies dianomes
mporoume na vroume cd.

an erthei enas kai tou stisoume debian tha prepei na tou
dwsoumw kai ena cd debian
gia na mporei na configurarei to sistima tou kai na to
epanaferei na kanei kati lathos.

isws i lisi na einai ta cd pou exoume apo mandrake 7.1 kalo
tha itan an mporoume na vroume kati pio neo ( stis 12 tou
mina vgainei kai to suse 7.1 me
pirina 2.4.0) na doume pote tha kikloforisoun oi nees version
twn mandrake kai redhat

egw sxedon teleiwnw tin eksetastiki mou mesa stin erxomeni
vdomada opote meta tha exw perissotero xrono.

|                   Nick Apostolakis                           |
|  e-mail: nickapos at agriroot.aua.gr n1978 at yahoo.com            |
|  Web Site: http://agriroot.aua.gr/~nickapos                  |